2013. augusztus 10., szombat

3.fejezet: A tárgyalás napja


Reggel mikor felkeltem ,olyan érzésem támadt mintha szüleink egy fontos feladattal fognak minket megbízni.Nem is tudom miért de pizsamában lementem anyuékhoz és meglepődtem , mert a nővéremet is ott találtam éppen beszélgetni anyuval és apuval.
Odamentem hozzájuk és rákérdeztem, hogy mit csinálnak.Nem válaszoltak így hát felmentem a szobámba és felöltöztem.Megvártam még a nővérem feljön és akkor akartam megkérdezni tőle.
-Lina.
Ő nem válaszolt csak felém fordult.
-Miről beszéltetek lent anyuékkal.-érdeklődtem.
-Csak annyi, hogy nekünk kell elmenni egy megbeszélésre, mert ők nem érnek rá.
Mikor ezt kimondta de ja vu érzésem támadt.
-És mikor megyünk?-kérdezősködtem.-Hát miután felöltöztél mehetünk is.-húzta mosolyra a száját.
Gyorsan kiválasztottam egy ruhát és felkaptam, majd a nővérem is ugyan így tett.El is indultunk, de útközben nagyon furcsa érzésem volt és olyan ismerős volt a hely.

-Merre megyünk?-kérdeztem miközben körbe-körbe néztem.
-Csak egy tárgyaló terembe.
-De miért?-kérdezősködtem.
-Hát...az mindegy.
-Na nővérkém mondd már tudod meg bízhatsz bennem.-mosolyogtam el és boci szemekkel néztem rá.
-Majd meglátod, ha odaértünk.-ezzel abba is hagyta a beszélgetést.

Mikor odaértünk akkor egy csomó vámpír szem pár szegeződött ránk.

-Te mégis hova hoztál?-néztem idegesen a nővéremre.
-Öhm..egy tárgyalásra.-adta az egyszerű választ.
-Mesélj gyorsan el mindent kérlek.-nyugodtam meg egy kicsit.
-Mindenki fáradjon be a tárgyaló terembe!.-hallottam egy hangot amitől kirázott a hideg.
-Ígérem később mindent elmesélek csak most amíg bent vagyunk ne mondj és ne kérdezz semmit..jó?-nézett rám aggódóan.
-Jó, de ha valami olyasmit látok akkor megkérdezem.-mosolyogtam, mire ő csak bólintott.

Lina előre indult és én összeszedve minden bátorságomat magabiztosan mentem mellette.Mikor beértünk láttam, hogy Lina felvesz egy mű mosolyt.Úgy döntöttem én is felveszek egy mű mosolyt. Mikor beljebb mentünk a mosoly lefagyott az arcomról, mikor láttam azt az 5 vámpírt akivel az erdőbe futottunk össze.A szőke azt hiszem Niall rám kacsintott és nekem akkor ült ki undor az arcomra.Láttam, amint Zayn Linára mosolyog.Mikor a nővérem elfordult és elpirult akkor csak nagyokat néztem.Mikor mindenki leült azonnal elkezdtük a tárgyalást.Én csak Niallt tudtam nézni ,ahogy nézi az apját.Egyszer a tekintetünk összetalálkozott és én azonnal elfordultam.Pár óra tárgyalás után megegyeztünk, hogy a vámpírok és a boszorkányok fegyver szünetet tartanak és kibékülnek.Mikor kinyitották az ajtót én azonnal felálltam és kisiettem.Megálltam és körbe néztem.Észrevettem, hogy mindenki engem néz, ezért lehajtottam a fejem.Pár másodperccel később két kezet éreztem a derekamon.

-Ajj Lina olyan fáradt vagyok.-hunytam le a szemem és a vállára döntöttem a fejem.

A hang elkezdett kuncogni és akkor jöttem rá,hogy nem Lina az.Kinyitottam a szemem és láttam Niallt, ahogy éppen engem nézz.Próbáltam ellökni magamtól de nem sikerült.Így hát feladtam a küzdést és inkább visszadőltem a vállára.

-Gondolom direkt hagytad most, hogy  győzzek.-nevetett.
-Dehogyis!Csak fáradt vagyok.-talán igaza volt.Lehet legbelül még is akartam, hogy ne engedjen el.
-Persze...csakis.-nevetett.
-Öhm Niall...-pirultam el.-mindenki minket nézz.-mondtam zavartan.
-És ?.-kérdezte mikor körbe nézett.Látom őt nem érdekli hogyha mindenki minket nézz.
-Engedj el kérlek.-mondtam gyengéden.
-Pedig tudom, hogy akarod..érzem.-amint kimondta elengedett és én csak lesápadva álltam ott.
-Te nem érezhetsz engem.-mondtam feszültem.
-De és irányítani is tudlak szerintem.-vigyorodott el.
-Na azt megnézem.-vigyorodtam el nagyképűen.
-Ohh nagyképűsködsz?.-csak bólintottam.-na akkor nézd.Csókolj meg.-mondta határozottan.
-Nem foglak.-mondtam és máris nagy késztetést érzetem, hogy megcsókoljam.

Elkezdtem felé közeledni és ő csak vigyorgott tovább.Mikor már csak pár centi választott el minket ő megfogta a derekam magához húzott és azonnal megcsókolt.Elengedte a derekam de a csókot nem hagyta abba.Megfogta az egyik kezem és a haja közé rakta a másik kezemet meg a nyakára.Elvette kezeit az enyémről és visszarakta a derekamra.Lehunytam a szemem és visszacsókoltam saját akaratomból.Mikor meghúztam a haját ,belemosolygott a csókunkba.Észrevettem, hogy jönnek ki a többiek és elhúzódzkodtam Nialltől.Ő csak vigyorgott és én azonnal letöröltem a számat.

-Ez nem ér.-mondtam hisztisen.
-De és amikor viszonoztad azt nem én akartam.-vigyorgott és elkezdett kuncogni.-Szóval érzel valamit irántam.
-Igen érzek.-mondtam halkan.-Undort.-vigyorogtam a szemébe és arcon vágtam.

 Niall szeme hirtelen vörös lett és ember feletti gyorsasággal kapott a  hátára és vitt el.Én csak becsuktam a szemem és átkaroltam a nyakát.Nem sokkal később abba az erdőbe voltunk, ahol elsőnek találkoztunk.Ott lerakott és felém nézett.A szemei még mindig vörösen izzottak.Tett felém egy lépést én meg hátrálni kezdtem.Gyorsan a fához lökött és az egyik kezével lefogta a kezeimet és a fejem fölé rakta. A másik kezével arrébb söpörte a hajamat és utána a derekamra helyezte a kezét.Ajkai közeledni kezdtek a  nyakam felé.Lehunytam a szemem így várva a végzetem.Mikor ajkai a nyakamhoz értek elkezdtem remegni,de amikor elkezdte csókolgatni meglepődtem.

-Nem bántalak.-mondta majd elengedte a kezeim.-Sajnálom az előbbit.
-Semmi baj.-mondtam és azonnal a csuklómhoz kaptam.

Nagyon fáj és ezt Niall is észrevette.Megfogta óvatosan majd puszikkal illette a fájlaló csuklom.Nem húztam el csak figyeltem,hogy most milyen nyugodt és törődő.Elengedte a csuklómat majd rám nézett.Ajkaival közeledni kezdett az ajkaim felé.Mikor már majdnem hozzáért ,elfordítottam a fejem, így hát csak egy puszi lett belőle.Ő csak felkapott a hátára és vissza siettünk a többiekhez. Amint odaértünk.....

2 megjegyzés: